سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک کاشت مو

در اینجا پس از اختصاص دادن مقالات گذشته در سایت کلینیک رز به مسائل کاشت مو در انجا قصد داریم تا در این مطالب که در سه قسمت برایتان گردآوری شده روش های صحیح شست و شوی مو را برایتان شرح دهیم

تقسیماتی که برای حالات مو، موی چرب، موی خشک، موی معمولی ناشی ازفعالیت غدد چربی زیر پوست است که نوع و حالت موها را مشخص می کنند. حالت مو مدیون پوست سر می باشد چربی و خشکی پوست نیز رابطه مستقیم به ترشح غدد چربی در پوست دارد . به همین جهت لازم است که درباره غدد چربی توضیح بیشتری داده شود. مو از نظر ارگانیسم ساختمانی درهمه یکسان است و فرقی با همدیگر ندارد . آن تفاوت ظاهری که درموهای آدمیان می بینیم فقط حالت موها است که با یکدیگر متفاوت می باشد.

کاشت مو 

اصول و روش‌های صحیح شست و شوی موهای چرب:

این نوع موها را فقط یک روز در میان بدون چنگ زدن خشونت، ماساژ دادن، برس کشیدن باید مورد شست و شو قرار داد؛ به این صورت که ابتدا موها را در کف دستها قرار داده و بطور دورانی و چرخشی پوست سر را می شویم بی آنکه ناخن‌ها و یا نوک انگشتان پوست سر تماس حاصل کند دودست شستشو در هر بار استحمام کافی می باشد. شستن مو با صابون، استفاده از بهترین شامپو برای موی چرب، مصرف قرص برای چربی پوست سر، شستشوی هر روز موی سر، شستن مو بدون شامپو، درمان چربی موی سر در طب سنتی هر یک از ایها شاید اگر مورد بررسی قرار گیرند در درمان چربی پوست موثر باشند اما اولین قدم برای درمان رفتار صحیح با مو و نحوه شست شو است.

کلینیک رز برای درمان چرب شدن موی سر و از بین بردن چربی پوست سر استفاده از شامپوهای مخصوص موهای چرب را به همراه رفتار درست شستشوی مو به افراد پیشنهاد می کند.